دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اعلام کرد؛

توزیع ۳۵۰۰ دستگاه کولر اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناطق محروم جنوب

سردار حزنی گفت: سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی اهدایی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مناطق محروم جنوب کشور در استانهای هرمزگان، خوزستان و بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۶۰۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ - 11August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، امروز ۲۰ مرداد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان و سردار «سید ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان، سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسئولان آیین توزیع ۳۵۰۰ دستگاه کولرگازی اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناطق محروم جنوب کشور در بندرعباس برگزار شد.

سردار «سید ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم، اظهار داشت: در قالب طرح نسیم رحمت امروز شاهدیم که ۳۵۰۰ دستگاه کولر اهدایی حضرت آقا به مناطق محروم هرمزگان، بوشهر و خوزستان توزیع می‌شود.
 
وی افزود: مطابق این طرح قرار است از این تعداد دو هزار دستگاه در استان خوزستان و هزار دستگاه نیز در استان هرمزگان و ۵۰۰ دستگاه نیز در بوشهر توزیع شود.
 
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهیه این میزان کولر انجام پذیرفته و در حال توزیع میان خانواده‌های محروم نیازمند به وسایل سرمایشی در این سه استان هستیم.
 
وی تصریح کرد: سپاه تاکنون در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی طرح‌های زیادی بالغ بر یک میلیون و ۶۷۷ هزار طرح عمرانی و غیر عمرانی اجرا کرده است.
 
سردار حزنی گفت: از این میزان حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار طرح محرومین زدایی غیرعمرانی با دستور رهبر معظم انقلاب توسط سپاه انجام شده است.
 
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان هم در این مراسم گفت: سهم هرمزگان هزار دستگاه کولر گازی است که امروز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان تحویل داده می‌شود.
 
وی افزود: این مددجویان از طرف کمیته امداد امام خمینی استان شناسایی شده است و قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و سپاه امام سجاد هرمزگان کولر‌ها را به آنان تحویل می‌دهند.
 
سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه هم در این مراسم گفت: قرارگاه مدینه منوره در همه مشکلات دفاعی و امنیتی در کنار مردم و مناطق محروم استان است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار