ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان خبر داد؛

تجهیز و بازسازی بیمارستان شهید بهبودی ارتش در قزوین

امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد شفیعی» گفت: بیمارستان ۵۵۳ شهید بهبودی ارتش مستقر در قزوین در حال بازسازی است که در آینده نزدیک با امکانات روز مجهز خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 12August 2023

امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: خبرنگاران در راستای جهاد تبیین چراغ راه جامعه و پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند که توسعه و پیشرفت ایران عزیز به حضور و همراهی آنها احتیاج دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در ادامه از بازسازی و تجهیز بیمارستان ۵۵۳ شهید بهبودی ارتش در قزوین خبرداد و گفت: با حمایت های فرمانده محترم کل ارتش و فرماندهی نیروی زمینی ارتش، بیمارستان شهید بهبودی ارتش مستقر در قزوین در حال بازسازی بوده  و با امکانات روز مجهز خواهد شد.

امیر شفیعی افزود: هدف از احیای بیمارستان ارتش در قزوین، خدمات رسانی مطلوب و بهتر به عموم مردم بالاخص کارکنان و خانواده های محترم نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و فراجاست.

ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان در پایان خاطرنشان کرد: با مجهز کردن بیمارستان ۵۵۳ شهید بهبودی ارتش در قزوین و با توجه به کادر درمانی متخصص نیروی زمینی ارتش حاضر در قزوین و امکانات روز، شاهد ارتقا سطح رفاه خانواده‌های نیروهای مسلح استان قزوین خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار