در آیین‌ تجلیل از خبرنگاران؛

معاون روابط کل سپاه: نیروی زمینی سپاه همواره جلوتر از طراحان ایجاد ناامنی در ایران است

سردار «شریف» گفت: نیروی زمینی سپاه همواره چند گام جلوتر از طراحان ایجاد ناامنی در ایران بوده و این هم به واسطه اقداماتی است که در ۱۰ سال اخیر در این نیرو انجام شده است.
کد خبر: ۶۰۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 12August 2023

معاون روابط کل سپاه: نیروی زمینی سپاه از طراحان ایجاد ناامنی در ایران همواره چند گام جلوتر استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «رمضان شریف» معاون روابط کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در آیین‌ تجلیل از خبرنگاران که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: کارکرد نزسا تأثیر لحظه‌ای و آنی ندارد؛ به عبارت دیگر، اگر برخی مباحث از وضعیت محرمانگی خارج شود، مردم از پیش‌بینی‌ها و کار‌های اطلاعاتی که این نیرو داشته و باعث شده تا امنیت در مرز‌های کشورمان برقرار شود، بیشتر مطلع می‌شوند.

شریف افزود: معرفی نیروی زمینی با وضع موجود فاصله دارد؛ چون نیروی زمینی سپاه همواره چند گام جلوتر از طراحان ایجاد ناامنی در ایران بوده و این هم به واسطه اقداماتی است که در ۱۰ سال اخیر در این نیرو انجام شده است.

معاون روابط کل سپاه گفت: اقدامات اطلاعاتی و پیش‌بینی‌های نیروی زمینی سپاه باعث شد تا داعش که قرار بود تا مرز‌های کشورمان پیش بیاید، موفق نشود و طرح آن‌ها با شکست مواجه شد؛ همین‌طور در اغتشاشات سال گذشته که چنانچه تمهیدات این‌ نیرو نبود، باید شاهد اتفاقات دیگری می‌بودیم.

شریف خاطرنشان کرد: کار‌هایی که نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی همچون شمال‌غرب و جنوب‌شرق انجام می‌دهد، اقداماتی بسیار مهم و تأثیرگذار بوده که باید در معرفی این اقدامات در رسانه‌ها فعالیتی بیشتر از آنچه تاکنون صورت گرفته، انجام شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار