مسئول اداره کل استاندارد ایلام:

دشمنان جمهوری اسلامی سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده دارند

«دوست محمدی» گفت:دشمنان با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی، سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها دارند و ما باید هوشیار و آگاه باشیم تا آن‌ها به خواسته خود نرسند.
کد خبر: ۶۰۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 12August 2023

دشمنان جمهوری اسلامی سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «هادی دوست محمدی» مسئول اداره کل استاندارد ایلام در جلسه کمیته عفاف و حجاب این اداره کل اظهار داشت: دشمنان اسلام با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی، توطئه‌های زیادی علیه کشور ما انجام داده و سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها دارند و ما باید هوشیار و آگاه باشیم تا آن‌ها به خواسته خود نرسند.

«دوست محمدی» با اشاره به ارزش حجاب ضمن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر لزوم رعایت این مقوله در فضای اداری توسط همکاران، مأموریت و تکالیف اداره کل استاندارد، نظارت مستمر بر وضعیت موجود، برگزاری جلسات حوزه های تخصصی و نمایندگی استاندارد شهرستانها و مراکز تابعه و ابلاغ شاخص های عفاف و حجاب اسلامی به کارکنان و مراکز زیرمجموعه تاکید کرد.

وی رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را یکی از دستورات مهم دینی عنوان کرد: که در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی و از دغدغه های فرهنگی امروز و از موضوعات حساس در جنگ نرم است که به کرات از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار