سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات اعتراضی در اراضی اشغالی

شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۶۰۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ - 13August 2023

سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات اعتراضی در اراضی اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات در اراضی اشغالی در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو در کنست رژیم صهیونیستی آغاز شد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص از آغاز سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات ضدبرنامه اصلاحات قضائی نتانیاهو در اراضی اشغالی خبر داد. در نتیجه این تظاهرات، پلیس رژیم صهیونیستی بسیاری از خیابان‌های شهرک‌های صهیونیست‌نشین را مسدود کرده است. تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست و مسدودشدن خیابان‌ها در اراضی اشغالی به ایجاد بحران ترافیکی در این خیابان‌ها انجامیده است.

در جریان برگزاری این تظاهرات در هفته‌های گذشته، برخی سیاستمداران صهیونیست و فرماندهان امنیتی پیشین و فعلی رژیم صهیونیستی به جمع معترضان پیوسته‌اند و در این تظاهرات اعتراضی شرکت کرده‌اند.

تصویب بخش مهمی از لایحه اصلاحات قضائی نتانیاهو موسوم به لغو برهان عدم معقولیت از سوی کنست رژیم صهیونیستی بر دامنه اعتراضات در اراضی اشغالی افزوده و این اعتراضات به بسیاری از بخش‌های نظامی این رژیم نیز رسیده و با ترک خدمت برخی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همراه بوده است؛ امری که به اذعان صهیونیست‌ها می‌تواند تأثیرات منفی بسیاری را روی ارتش این رژیم بر جای بگذارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار