رییس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

آمادگی کامل هلال احمر برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی/ اعزام ۴ هزار پزشک و پرستار به کشور عراق

کولیوند درباره آمادگی هلال احمر ایران برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی گفت: هلال احمر در جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی با تمام توان آمادگی دارد.
کد خبر: ۶۰۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳ - 14August 2023

آمادگی کامل هلال احمر برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی/ ۴ هزار نفر کادر پزشکی و درمانی از کشورمان در مراکز درمانی عراق حضور خواهند داشت«پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره آمادگی هلال احمر ایران برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: هلال احمر در جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی با تمام توان آمادگی دارد.

کولیوند ادامه داد: در اربعین امسال ۴ هزار نفر از کادر پزشکی و پرستار از کشورمان در عراق حضور خواهند داشت و در این راستا برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است

رئیس جمعیت هلال احمر درباره نحوه ارائه خدمات کادر درمان و پزشکی به زائرین اربعین حسینی گفت: با عراقی‌ها هماهنگی‌ها لازم صورت گرفته تا نیرو‌های کادر درمان و پزشکی ایرانی در بیمارستان‌های این کشور حضور داشته باشند و در صورت نیاز نیز جراحی هم انجام دهند.

وی افزود: کادر درمان و پزشکی ایرانی در ۸ بیمارستان عراق مستقر خواهند بود تا در صورت لزوم، خدمات پزشکی و درمانی به زائرین اربعین حسینی ارائه دهند.

کولیوند خاطرنشان کرد: چند بیمارستان سیار نیز در مسیر مراسم اربعین دایر خواهیم کرد و این مراکز درمانی سیار تا ۴ روز پس از راهپیمایی عظیم و نورانی اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها