معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح:

نیرو‌های مسلح از توانمندی بالایی در مقابله با بحران‌ها برخوردارند

سردار عبداللهی گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان به سطح بالایی از ظرفیت، توانمندی و آمادگی مقابله با انواع بحران‌ها دست پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۶۰۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 13August 2023

نیرو‌های مسلح  به سطح بالایی از ظرفیت، توانمندی و آمادگی مقابله با انواع بحران‌ها دست پیدا کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در  همایش ۲ روزه مدیران، رؤسای بیمارستان‌ها و شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان استانی ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تاکید بر اهمیت حوزه بهداشت و درمان در سلامت و افزایش بازدهی فرآیند کاری کارکنان نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: اهمیت این موضوع را در بحث ویروس کرونا دیدیم و لمس کردیم، در دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا تمامی ظرفیت و توانمندی‌های نیرو‌های مسلح در جهت یاری رساندن به هموطنان عزیزمان به‌کار گرفته شد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح کشورمان به سطح بالایی از ظرفیت، توانمندی و آمادگی مقابله با انواع بحران‌ها دست پیدا کرده‌اند، افزود: در حوزه سلامت و بهداشت و درمان به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌ایم و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در هر بحران و حادثه‌ای که در کشورمان اتفاق می‌افتد، یقیناً واحد‌های بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح در صف اول و مقدم کمک به هم‌نوعان خود هستند؛ تلاش کادر بهداشت درمان نیرو‌های مسلح در کاستن و تقلیل درد مردم ستودنی و مایه مباهات است.

وی با اشاره به جنگ‌های ترکیبی و بیولوژیک دشمنان علیه کشورمان، گفت: اهمیت طب رزم و همچنین آمادگی همه‌جانبه در مقابله با انواع تهدیدات امری مهم و حائز اهمیت است.

در ادامه، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به خدمات ارزنده کادر بهداشت و درمان از دوران دفاع مقدس تاکنون بویژه در ایام نبرد با ویروس کرونا، اظهار داشت: کادر درمان در راه مبارزه با ویروس کرونا، ادامه دهنده راه افتخار کادر بهداشت و درمان دفاع مقدس بودند و در این راه شهدای عزیزی را نثار نظام اسلامی کردند که همگی قدردان ایثار آن‌ها هستیم.

دریادار سیاری تاکید کرد: سلامت فردی و اجتماعی یک چرخه بسیار مهم در ارتقا توان رزم است و قطعاً در صورت بروز هرگونه عیب و نقص در این چرخه شاهد نزول و سقوط خواهیم بود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه حفظ و ارتقا بهداشت و درمان در سازمان‌ها بسیار مهم، ارزشمند و از دلایل ارتقاء رزم در نیرو‌های مسلح است، خاطرنشان کرد: در دروان دفاع مقدس کادر درمان همگام با سایر نیروی انسانی اسطوره‌های ارزشمندی را خلق کردند و با روحیه و انگیزه بالا موجب ارتقا توان رزمی رزمندگان شدند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار