دیدار فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی با امام جمعه جدید دزفول

سرتیپ دوم دلسوزی با حضور در دفتر امام جمعه دزفول ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ۱۵ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی، انتصاب بجا و پر خیر و برکت حجت الاسلام و المسلمین بهرام‌پور را به عنوان امام جمعه جدید این شهر تبریک گفت.
کد خبر: ۶۰۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 13August 2023

دیدار فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی با امام جمعه جدید دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم ستاد «ابراهیم دلسوزی» فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول امروز با حضور در دفتر امام جمعه دزفول ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ۱۵ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه پیشین دزفول، انتصاب بجا و پر خیر و برکت حجت الاسلام و المسلمین «مسعود بهرام‌پور» را به عنوان امام جمعه جدید این شهر تبریک گفت.

امیر دلسوزی در این دیدار به نقش علما و روحانیون برجسته دزفول در تاریخ ایبن شهر به خصوص دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دزفول از جمله شهرهای مهم و برجسته خوزستان و کشور و دارای ویژگی‌هایی خاص می باشد که در دوران دفاع مقدس امتحان خود را پس داده است.

وی افزود: یگان‌های ارتش آماده هستند در تمام زمینه‌ها در خدمت صادقانه و جهادی به مردم شهید پرور این مرز وبوم و این شهر مقاوم جان‌شان را فدای امنیت و آسایش هموطنان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار