مسول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد؛

برپایی موکب مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای دومین سال متوالی

علی‌اکبری گفت: موکب ابنأ الحسین با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شاخه‌های فنی و مهندسی نظیر برق و الکترونیک، تعمیرات کولر‌های آبی و گازی و تاسیسات به یاری مواکب فعال می‌پردازد.
کد خبر: ۶۰۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 13August 2023

برپایی موکب مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای برای دومین سال متوالیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سروش علی‌اکبری» مسول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: با رایزنی که با رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است، موکب مهارتی ابنأ الحسین با حضور دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، با هدف خدمت رسانی تخصصی به زائرین اباعبدالحسین (ع) و همچنین مواکب، برای دومین سال پیاپی در طریق نجف به کربلا برپا می‌شود.

علی‌اکبری تصریح کرد: موکب ابنأ الحسین با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شاخه‌های فنی و مهندسی نظیر برق و الکترونیک، تعمیرات کولر‌های آبی و گازی و تاسیسات به یاری مواکب فعال می‌پردازد.

دبیر قرارگاه اربعین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افزود: در قسمت خدمت رسانی به زائران، خدماتی نظیر خیاطی و تعمیرات لباس، کیف و کوله، تعمیرات کفش، تعمیرات کالسکه و ویلچر و همچنین خدمات پیرایشگری و... در دستور کار این موکب قرار دارد.

وی با اشاره به حضور تیم‌های تخصصی از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور گفت: امیدواریم این دست فعالیت‌ها منجر به تشکیلات سازی و قوام آن تشکیلات در سطح هر دانشکده شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار