مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

خبرنگاران در خط مقدم جنگ ترکیبی، رسالت سنگینی را برعهده دارند

سردار ناظر در آیین تجلیل از اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران در خط مقدم جنگ ترکیبی، رسالت سنگینی را برعهده دارند. امروز رسانه‌های خارجی علاوه بر مقابله با نظام، علیه خود مردم نیز توهین‌آمیز رفتار می‌کنند. آنها امروز همه هجمه را نسبت به مردم به کار گرفتند.
کد خبر: ۶۰۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ - 14August 2023

برگزاری آیین تجلیل از اصحاب رسانهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران با حضور سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار «علی‌اصغر محسن‌ شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «علیرضا عسگری» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز (یکشنبه) در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «علیرضا عسگری» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت روز خبرنگار، از کلیه اصحاب رسانه و خبرنگاران بابت زحمات یک سال گذشته‌شان در جهت انتشار و اطلاع‌رسانی به‌موقع و صحیح اخبار موزه تقدیر و تشکر کرد.

سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: کار‌های گسترده‌ای در خارج از کشور برای مقابله با اقدامات جمهوری اسلامی انجام می‌شود و تبلیغات گسترده‌ای علیه جمهوری اسلامی دیده می‌شود. ما شاهد هستیم چگونه مردم را نسبت به اتفاقاتی که در کشور اتفاق می‌افتد و حتی باور‌های دینی مردم را تحت‌الشعاع قرار دادند و تأثیر زیادی روی ذهن مردم ما گذاشتند.

وی تأکید کرد: خبرنگاران، امروز در نشان دادن اقدامات حکومت باید فعالیت کنند. ما معتقدیم آنها می‌توانند تأثیر زیادی روی ذهن مردم بگذارند و همواره از اهمیت بسیار زیادی برای مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برخوردار بوده‌اند.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: امروز خبرنگاران می‌توانند در مورد اتفاقات هشت سال دفاع مقدس، مطالبی را در ابعاد نظامی، اقتصادی و مدیریت، انتقال دهند تا بتوانیم تأثیر آن را در امروز جامعه ببینیم. اگر در بحث مدیریت در دفاع مقدس، اخبار واقعی آن دوران را منتقل کنیم، بخشی از مشکلات کشور در بحث مدیریت می‌توانند حل شوند.

سردار ناظر تصریح کرد: خبرنگاران در خط مقدم جنگ ترکیبی، رسالت سنگینی را برعهده دارند. امروز رسانه‌های خارجی علاوه بر مقابله با نظام، علیه خود مردم نیز توهین‌آمیز رفتار می‌کنند. آنها امروز همه هجمه را نسبت به مردم به‌کار گرفتند.

در پایان این نشست صمیمی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار