فرمانده سپاه سیمرغ:

اصحاب رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف بسیج ایفا می‌کنند

سرهنگ «پور قربان» گفت: اصحاب رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف بسیج ایفا می‌کنند و این تلاش‌ها برای همکاری بین مجموعه بسیج و رسانه در ارتقا ضریب فرهنگی و اجتماعی جامعه موثر و مفید واقع خواهد بود.
کد خبر: ۶۰۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 13August 2023

اصحاب رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف بسیج ایفا می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و اصحاب رسانه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیمرغ برگزار شد.

سرهنگ «پورقربان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیمرغ با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: فعالیت در عرصه‌ی زیبای اطلاع رسانی و انعکاس رویداد‌ها و خواسته‌های مردم، و گزارش خدمات نظام کاری ظریف و در عین حال دشوار است و طبیعی است که برآورده کردن انتظارات و توقعات تمامی افراد و گروه‌ها آن هم با امکانات ناکافی، به آسانی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اهمیت غیرقابل انکار تأثیر خبر افزود: امروزه خبر و خبررسانی مطلوب، به‌عنوان بزرگترین ابزار در انعکاس خدمات دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه سیمرغ با بیان اینکه؛ باید حقوق خبرنگاران رعایت شود، ادامه داد: البته باید خبرنگاران مطالبه گری و واقع بینی همراه با دقت و سرعت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف بسیج ایفا می‌کنند که این تلاش‌ها برای همکاری بین مجموعه بسیج و رسانه در ارتقا ضریب فرهنگی و اجتماعی جامعه موثر و مفید واقع خواهد بود.

در پایان این برنامه از زحمات خبرنگاران این شهرستان تجلیل به عمل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها