سرپرست فرمانداری شهرستان رشت:

نقدهای خبرنگاران موجب شفاف‌سازی عملکرد مدیران می‌شود

«‌عاشوری» ضمن درخواست از خبرنگاران برای کمک به مدیران در تحقق اهداف گفت: روزمرگی بعضی مدیران یک آفت است که در هر نهادی ممکن است وجود داشته باشد اما از اصحاب رسانه انتظار داریم که به کمک مدیران بشتابند و به مطالبه‌گری خود ادامه دهند.
کد خبر: ۶۰۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ - 14August 2023

نقدهای خبرنگاران موجب شفاف‌سازی عملکرد مدیران می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «‌کیا عاشوری» سرپرست فرمانداری شهرستان رشت امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در فرمانداری رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به حضور و جایگاه اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم اظهار داشت: با توجه به تغییر ماهیت جنگ‌ها، امروز رسانه یکی از ابزار نبرد در جنگ‌های نوین محسوب می‌شود و خبرنگاران در خط مقدم این عرصه ایستاده‌اند.

وی جایگاه خبرنگاران را ویژه و بالا دانست و تصریح کرد: خبرنگاران با بهره‌گیری از افکار، هنر و ویژگی‌های خاص رسانه‌ای خویش می‌توانند انسان‌ساز باشند و جامعه را بسازند.

عاشوری با بیان اینکه ویژگی‌های اصحاب رسانه، آن‌‌ها را منحصر به‌فرد و مسئولیت‌شان را سختر کرده است گفت: دشمنان امروز با هجوم رسانه‌ای به عقاید، باورها و الگوهای انسان‌ها درصدد تسخیر ذهن مخاطب هستند و در این شرایط، خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم رسالت مهمی در تبیین حقایق بر عهده دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت اضافه کرد: خبرنگاران محل رجوع مخاطبان زیاد و کانونی از قدرت برای مدیریت اجتماع و جامعه هستند‌.

عاشوری با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی و لزوم بیان این دستاوردها افزود: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس، دشمن را در خارج از مرزها متوقف کردند؛ دشمنانی که چشم طمع به کشورمان داشتند و امروز از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز به‌عنوان افسران جنگ نرم انتظار می‌رود که با نگاه به نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع‌ مقدس و جانفشانی‌های آنان، در عرصه رسانه نیز با همان روحیه تلاشگر باشند.

وی ضمن درخواست از خبرنگاران برای کمک به مدیران در تحقق اهداف تصریح کرد: ما نیز موظف هستیم که براساس داشته‌هایمان پاسخگو باشیم البته روزمرگی بعضی مدیران یک آفت است که در هر سازمان و نهادی ممکن است وجود داشته باشد اما از اصحاب رسانه انتظار داریم که به کمک مدیران بشتابند و به مطالبه‌گری خود ادامه دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر اینکه نقدهای خبرنگاران باعث می‌شود که مدیران شفاف‌سازی بیشتری نسبت به عملکرد خود داشته باشند افزود: پرسیدن و پاسخ شنیدن حق خبرنگار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار