یادداشت/ سید جلال امینی

احیای داعش اولویت استکبار

سیطره و حاکمیت داعش با نقش شهید سلیمانی درهم شکسته شد اما تفکر داعش، پراکندگی آن و تلاش دشمن برای احیای داعش و عملیات‌های کور و زنبوری (انفرادی و دو یا سه نفره) یکی از اولویت‌ها و اهداف استکبار جهانی است.
کد خبر: ۶۰۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ - 14August 2023

احیای داعش اولویت استکبارگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ـ «سید جلال امینی» مدیر آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی؛ تجربه نشان داده است که هرگاه کشور در یک موفقیت و آرامش و شادمانی پس از آن قرار می‌گیرد دشمن تلاش می‌کند با ایجاد یک تنش اجتماعی یا بحران، کام شیرین مردم را تلخ کند.

دیپلماسی فعال انقلابی و اصلاح ریل‌گذاری‌ها در سیاست خارجی، آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران در کره جنوبی و استقبال از ثبت‌نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی از جمله موفقیت‌ها و شلیک تیرهای یاس و ناامیدی به اردوگاه دشمن است.

سیطره و حاکمیت داعش با نقش شهید سلیمانی درهم شکسته شد اما تفکر داعش، پراکندگی آن و تلاش دشمن برای احیای داعش و عملیات‌های کور و زنبوری (انفرادی و دو یا سه نفره) یکی از اولویت‌ها و اهداف استکبار جهانی است چراکه موسس و حامی اصلی داعش نظام سلطه است و در جنایت شب گذشته حرم احمد ابن موسی شاهچراغ شریک هستند.

از جمله اهداف دیگر دشمن، القای حس ناامنی و تزریق ناامیدی، ایجاد التهاب، بسترسازی و بهانه سالگرد فوت مهسا امینی است.

امروز ۲۳ مرداد، سالروز شکست مفتضخانه صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی است و استکبار جهانی بدنبال به حاشیه بردن حقارت‌های خود و موفقیت‌های امت اسلامی است.

حماسه بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین در راه است و دشمنان بدنبال کم‌رنگ کردن این حماسه هستند، اما امواج خروشان اقیانوس این حماسه حضور دشمنان را ناکام خواهد کرد.

ملت بیدار است و مکروا و مکروا الله والله خیرالماکرین.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار