نیروهایِ دوربین‌به‌دست حزب‌الله در مرز موجب وحشت تل‌آویو شدند

حضور نیرو‌های حزب‌الله به همراه دوربین‌هایشان در نقطه صفر خط عقب نشینی باعث شده رسانه‌های صهیونیستی اذعان کنند که مقاومت لبنان معادلات تل‌آویو را به هم ریخته است.
کد خبر: ۶۰۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ - 14August 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه المیادین به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی جنگ تموز ۲۰۰۶ در لبنان مقابل رژیم صهیونیستی، دوربین خود را به جایی برد که نیرو‌های مقاومت در نزدیکی مرز‌های فلسطین اشغالی در آنجا حضور داشته‌اند.

در گزارش شبکه المیادین آمده است: نیرو‌های مقاومت لبنان از هفته‌ها قبل با در دست داشتن دوربین و پوشاندن چهره‌های خود، در روشنایی روز به راحتی در نقطه صفر خط عقب نشینی رفت و آمد می‌کنند.

رژیم صهیونیستی از سال‌ها قبل می‌کوشید این معادله را در منطقه مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی تثبیت کند که نیرو‌های حزب‌الله حق نزدیک شدن به این منطقه آن هم با دوربین را ندارند، اما حضور نیرو‌های مقاومت دوربین به دست و در روز روشن در این منطقه باعث شده رسانه‌های صهیونیستی به این نکته اذعان کنند که حزب‌الله لبنان معادلات تل‌آویو بعد از جنگ ۲۰۰۶ را به هم ریخته است.

وحشت تل‌آویو از دیدن نیروهایِ دوربین‌به‌دست حزب‌الله در روز روشن

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۶ تاکنون تلاش می‌کرده نیرو‌های مقاومت را از مرز‌ها دور نگه دارد و نگذارد آن‌ها در روز روشن به این منطقه بیایند.

در تاریخ ۲۵ ژوئیه گذشته نیز رسانه‌های عبری زبان یک کلیپ را منتشر کردند که نشان می‌داد نیرو‌های مقاومت حزب‌الله که چهره‌های خود را پوشانده‌اند در مرز‌های اراضی اشغالی نزدیک شهرک دویو در الجلیل قدم می‌زنند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده است: انتشار تصاویر این گروه از نیرو‌ها که به نظر نیرو‌های نظامی برجسته به شمار می‌روند آن هم به صورت علنی در نزدیکی مرز‌ها بی سابقه است. دست کم می‌توان هشت تن از نیرو‌های حزب‌الله که سلاح‌های خود را پنهان کرده‌اند، دید.

این شبکه اضافه کرد: همه این نیرو‌ها لباس‌های متحدالشکلی پوشیده و تجهیزات منحصر به فردی با خود دارند. هیکل آن‌ها نشان می‌دهد که آموزش دیده و ورزیده هستند و چه بسا عضو یگان رضوان باشند.

منابع ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این نیرو‌ها از خط آبی عبور نکرده‌اند. آن‌ها به دنبال اذیت کردن نظامیان ارتش هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار