مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

اهدا 120 سری جهیزیه به فرزندان ایثارگر نیروهای مسلح در خوزستان

سردار مرادحاجتی به تهیه و توزیع بیش از 120 سری جهیزیه در قالب فعالیت‌های اجتماعی دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این اقلام که توسط خیرین تهیه و در اختیار فرزندان رزمنده پیشکسوت نیروهای مسلح قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۰۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 14August 2023

اهدا 120 سری جهیزیه به فرزندان ایثارگر نیروهای مسلح در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری حوزه دفاع مقدس استان ضمن عرض تسلیت و محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز اظهار داشت: هر وقت دشمنان از موفقیت‌های ما عصبانی هستند و توان مقابله با صلابت نیروهای مسلح ما را ندارند دست به چنین اقدامات بزدلانه می‌زنند.

وی به تهیه و توزیع بیش از 120 سری جهیزیه در قالب فعالیت‌های اجتماعی دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: این اقلام شامل گاز، پتو، بخاری، قالی و ظروف آشپزخانه بودند که توسط خیرین تهیه و در اختیار فرزندان رزمنده پیشکسوت نیروهای مسلح قرار گرفتند.

سردار مرادحاجتی گفت: این جهیزیه‌ها به تناسب و با توجه به شناسایی نیازمندان در اختیار فرزندان پیشکسوتان دفاع مقدس در ارتش، سپاه و فراجا قرار گرفتند و امیدواریم که توانسته باشیم قدمی کوچک در راه رضایت رزمندگان و ایثارگران استان برداشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: قصد داریم با استفاده از ظرفیت صنایع بزرگ استان و همچنین کمک خیرین در مناسبت‌هایی همچون هفته دفاع مقدس این کار خداپسندانه را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی حوزه دفاع مقدس به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار