برگزاری جلسه کمیته اسناد و مدارک دفاع مقدس آذربایجان غربی

جلسه کمیته اسناد و مدارک دفاع مقدس استان آذربایجان غربی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 14August 2023

جلسه کمیته اسناد و مدارک دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اولین جلسه کمیته اسناد و مدارک دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در سال جاری امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

«زهرا کرم‌زاده» مسئول اسناد و مدارک دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت حفاظت و نگهداری از اسناد دفاع مقدس گفت: آثار و اسناد دفاع مقدس نمادی از مقاومت و پایداری ملت ایران است و پاسداشت این ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی می‌تواند تعالی بخش فرهنگ جامعه باشد.

وی ابراز داشت: لذا جلوگیری از تحریف و یا به فراموشی سپرده شدن اسناد دفاع مقدس امروز یک ضرورت مهم در کشور است.

کرم‌زاده بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای حفظ، نگهداری این میراث گرانبها تاکید کرد و متذکر شد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اسناد و تاریخچه عملکرد هشت سال دفاع مقدس خود را جمع آوری، تدوین و حداقل سالانه به ثبت، ضبط و تدوین تاریخ شفاهی ۲۰ درصد ایثارگران پیشکسوت (رزمنده، آزاده و جانباز) مجموعه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار