در جمع کارکنان مرکز عملیات مشترک منطقه‌ای جوادالائمه (ع)؛

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا‌ء: هرگونه تعرض به حریم هوایی کشور را با شدت پاسخ می‌دهیم

امیر سرتیپ رحیم‌زاده با بیان اینکه قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا‌ء (ص) در حداکثر توان رزمی در مقابله با تهدیدات نظامی بیگانه قرار دارد، گفت: به هرگونه دست‌درازی به حریم هوایی ایران با شدت و قوت پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۶۰۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 14August 2023

مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور ایجاد آسمانی نفوذ‌ناپذیر و امن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده آمادگی در مقابل هرگونه تهدید هوایی و تأمین امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش بی‌دریغ، همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی همرزمان مؤمن، متعهد و تلاشگر یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند هوایی دانست.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی و آمادگی‌های رزمی قرارگاه پدافند هوایی گفت: این قرارگاه در حداکثر توان رزمی در مقابله با تهدیدات نظامی بیگانه قرار دارد.

وی تأکید کرد: آسمان کشور کاملاً امن است و به هرگونه دست‌درازی به حریم هوایی ایران با شدت و قوت پاسخ خواهیم داد.

امیر رحیم‌زاده افزود: ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن با شبکه پدافندی هماهنگ و منسجم، مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار