امام جمعه خاش:

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ اهانت به ارزش‌های اسلامی است

حجت الاسلام «دهقان» با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: انجام حرکات تروریستی در اماکن مذهبی و دینی در حقیقت اهانت به ارزش‌های اسلامی و در راستای دور کردن مردم از مقدسات امت اسلام است.
کد خبر: ۶۰۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ - 14August 2023

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ اهانت به ارزشهای اسلامی استحجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در گفت‌وگو با «محمد امین میربلوچ زهی» خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: تروریست‌های تکفیری و داعشی برای دومین بار در حرم شاهچراغ شیراز اقدام به پیاده کردن نقشه های شوم دشمنان نموده و امت اسلامی و ملت بزرگ ایران را با حمله ناجوانمردانه و با به شهادت رساندن و مجروح ساختن شماری از هموطنان محزون کردند.

وی گفت: مردم ایران و دنیا از ترفندهای دشمنان آگاه هستند و از هرگونه خشونت و افراطی‌گری و ترور بیزارند و هرگونه حرکات تروریستی را محکوم می کنند و آن را عملی غیر اسلامی و غیرانسانی و غیر اخلاقی می دانند.

حجت الاسلام دهقان عنوان کرد: مردم مومن و مسلمان و انقلابی ایران حامی اسلام و دین و ارزشهای والای انسانی و انقلابی هستند و در سالهای مختلف نشان داده اند که مسیر آنان اتحاد و یکپارچگی و حفظ ارزشهای اسلامی و وفاداری به این آب و خاک و میهن است و همیشه ایام در همین مسیر قدم برداشته اند.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش هم با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ بیان داشت: جامعه اهل سنت به مانند عزیزان اهل تشیع از هرگونه حرکات خشونت آمیز و ترورهای کور ابراز تنفر و انزجار دارند و هر گونه اهانت به ساحت مقدس مسلمانان و اهانت به دین و اماکن مقدس و حرم اهل بیت را محکوم می کنند.

وی گفت: ما با خانواده داغدیده و حادثه دیدگان و مجروحان حادثه تروریستی شیراز ابراز همدردی می کنیم و از مسوولان می‌خواهیم با عوامل تروریستی با قاطعیت برخورد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار