با هدف تحکیم و تعالی خانواده صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری برای حمایت از اشتغال زنان روستایی و زوجین متولد دهه ۶۰

تفاهمنامه همکاری برای حمایت از اشتغال زنان روستایی و زوجین متولد دهه ۶۰ میان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور امضا شد.
کد خبر: ۶۰۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ - 14August 2023

امضای تفاهمنامه همکاری برای حمایت از اشتغال زنان روستایی و زوجین متولد دهه ۶۰به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدامیر حسین مدنی» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در مراسم امضای تفاهمنامه با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای ایجاد اشتغال در میان زوجین دهه شصتی ساکن روستا اظهار داشت: هدف این تفاهم نامه ارتقاء و بهبود وضعیت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی زنان و خانواده در مناطق روستایی عشایری و محروم کشور است

مدنی افزود: موضوع تفاهمنامه حمایت از تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده با تاکید بر زوجین متولد دهه ۶۰ و نیز آموزش و مهارت افزایی، تقویت بنیه علمی دانش آموزان دختر و کارآفرینی و توانمندسازی اقتصادی زنان است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ادامه داد: ارائه تسهیلات ویژه قرض الحسنه به زوج‌های روستایی دهه شصت با هدف جلوگیری از افزایش سن ازدواج و تسهیل اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت و فرزند آوری و کمک به شناسایی جذب، آموزش و نگهداشت دانش آموزان دختر بازمانده از تحصیل و اجرای برنامه‌های مشترک در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان از طریق طرح‌های آموزشی و کاربردی اشتغالزای تولید محور از محور‌های این تفاهمنامه است.

مدنی گفت: ارائه اطلاعات و معرفی جامعه هدف جهت ارائه خدمات و تسهیلات به مزدوجین دهه ۶۰ هماهنگی لازم به منظور همکاری و هم‌افزایی پیرامون موضوع تفاهم نامه در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح‌های مطرح شده در تفاهم نامه اظهار داشت: از طرح‌های مشترک در موضوع تفاهم نامه می‌توان به پشتیبانی محتوایی و آموزشی برای زوجین متولد دهه ۶۰ اشار کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار