مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یک سرمایه عظیم فرهنگی است

سرهنگ «سلامی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران یک سرمایه عظیم فرهنگی برای استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 15August 2023

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یک سرمایه عظیم فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه استان مازندران از استان‌های پرافتخار است که در عرصه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن درخشید، اظهار داشت: جوانان غیرتمند این استان در دفاع از ارزش‌ها و ترویج سیره شهدا مجهادت کردند و این پایمردی و استقامت مردم این استان ریشه در مقاومت و ایستادگی دارد.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران یک سرمایه عظیم فرهنگی برای استان محسوب می‌شود که اگر ساخت و بهره برداری از آن در اولویت قرار بگیرد به عنوان پایگاه بصیرت افزایی و جهاد تبیین مورد استفاده مردم و گردشگران قرار خواهد گرفت.

این مسئول با بیان اینکه نیازمند همدلی مردم و مسئولین هستیم که این مرکز فرهنگی را به عنوان یک سرمایه قلمداد کنند، ادامه داد: با همدلی و همراهی نیرو‌های مسلح، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را تکمیل کنیم و در نشر و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت گام‌هایی مهم و اثرگذار برداریم.

سرهنگ پاسدار سلامی ادامه داد: مستندسازی از عملکرد بخش‌های مختلف نقش آفرین در انقلاب و دفاع مقدس موجب ماندگاری این میراث گرانبها خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه عرصه، عرصه جهاد است، تأکید کرد: امروز در جنگ ترکیبی باید مجاهدت کنیم تا همچون دفاع مقدس پیروز میدان باشیم.

وی با بیان اینکه علما و روحانیت در همه صحنه‌ها پیشرو بودند، تصریح کرد: ما به عنوان سربازان نظام، امروز با کسب معنویت از آن‌ها این مسیر نورانی را ادامه خواهیم داد.

سرهنگ پاسدار سلامی تأکید کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران متعلق به انقلاب، شهدا و ارزش‌های اسلامی است و باید به پایگاه فرهنگی انقلاب تبدیل شود.

وی با اشاره به ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان، افزود: ۲۰ کارگروه در این ستاد تشکیل شده است و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این کارگروه‌ها برنامه ریزی خواهد شد.

حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز با بیان اینکه عاقبت بخیری انسان‌ها در اتصال قوی‌تر با خداوند است، گفت: هر کس اتصال محکم‌تر و قوی‌تر با خدا داشته باشد در اتصال و ارتباط با مردم مشکل نخواهد داشت.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا رزمندگان اسلام اتصال و ارتباط‌شان با خدا قوی بوده و درجه گذشت و ایثارشان نیز بالا بود و کسانی که به این درجه رسیدند باید این ارتباط را حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار