نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های ایثارگری با مدیرعامل بیمه دی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های ایثارگری با حضور مدیرعامل بیمه دی، در سالن فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ - 15August 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های ایثارگری با حضور مدیرعامل بیمه دی، دوشنبه ۲۳ مردادماه در سالن فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی در این نشست ضمن استماع نظرات و پیشنهادات اعضای تشکل‌های ایثارگران اظهار داشت: سه نگاه و تفکر در این جلسه حاکم بود و هرکدام از شما توقعاتی از من دارید که البته قابل دفاع است و باید برآورده شود.

طاهر موهبتی با بیان اینکه من به عنوان مدیرعامل بیمه باید پاسخگو باشم، اذعان کرد: باید با رعایت قوانین مذاکره سعی در رسیدن به مقصود داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه دی با ذکر این نکته که برای تمام تفکرات مطرح شده توسط تشکل‌های ایثارگران احترام قائلیم و باید به آن اهمیت دهیم، تاکید کرد: در این مسیر به همراهی و همفکری اعضای تشکل‌ها نیازمندیم و باید در فضایی دوستانه موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

موهبتی در خصوص مسائل درمانی ایثارگران اظهار کرد: عموما در مسائل درمانی هیچگاه رضایتمندی صددرصد به دست نمی‌آید و همچنین بیمه درمانی نیز تمام موارد را پوشش نمی‌دهد که باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد، علاوه بر آن تعدد مراکز طرف قرارداد ما و تأخیر در پرداخت هم، ناهماهنگی‌هایی را در مسیر ارائه خدمات ما به وجود آورده است.

وی در خصوص تغییر نگاه نسبت به خدمات بیمه‌ای نیز توضیحاتی ارائه و ادامه داد: ارسال الکترونیکی اسناد مدنظر ماست و همچنین در خصوص سهامی که ایثارگران دارند تاکنون به جایی رسیده که ارزش واقعی خود را پیدا کرده، اما در حال حاضر به دنبال افزایش سرمایه هستیم و امیدواریم در آینده نتایج خوبی را داشته باشیم.

لازم به ذکر است، در ابتدای این نشست دبیران تشکل‌های ایثارگران به بیان نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات بیمه‌ای جامعه هدف پرداختند که مدیرعامل بیمه دی قول مساعد جهت همکاری با آنان را داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها