مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛

لزوم ترویج و زنده نگه داشتن سیره نورانی شهدا در جامعه

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: امروز همه وظیفه دارند ارزش‌های انقلاب و سیره نورانی شهدا را زنده نگه داشته و آن را ترویج بدهند.
کد خبر: ۶۱۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ - 15August 2023

لزوم ترویج و زنده نگه داشتن سیره نورانی شهدا در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «علیرضا مرادی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابل و جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت با گرامیداشت یا و خاطره هزار و ۷۵۰ شهید والامقام این شهرستان، ۴۰ شهید گمنام و ۲۰ هزار رزمنده دفاع مقدس، بابل را شهر شهیدان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نماد‌های ارزشی و انقلابی همواره در شهر بابل می‌درخشد، تأکید کرد: امروز همه وظیفه دارند ارزش‌های انقلاب و سیره نورانی شهدا را زنده نگه داشته و آن را ترویج بدهند.

سرهنگ سلامی با قدردانی از تلاش‌های گسترده انجام گرفته در حوزه دفاع مقدس و مقاومت به ویژه جمع آوری و مستندسازی آثار رزمندگان و شهدای شهرستان بابل و تدوین دانشنامه دفاع مقدس آن شهرستان، از برگزاری محافل خاطره گویی و روایتگری دفاع مقدس، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، گسترش معارف دفاع مقدس به عنوان برنامه‌های اثربخش و پرمخاطب دفاع مقدس یاد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بر تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و انجام برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه تأکید کرد.

«علیرضا مرادی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابل نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه جهاد و مقاومت در سطح شهرستان بابل بر ترویج و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابل تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار