دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

رژیم صهیونیستی در پشت صحنه اهانت به قرآن کریم در اروپا

با توجه به اثبات ارتباط «مومیکا سلوان» به رژیم صهیونیستی و سرویس‌های امنیتی و جاسوسی آن می‌توان با اطمینان از حضور این رژیم نامشروع و اشغاالگر در پشت صحنه نمایش اهانت به قرآن کریم پرده برداشت.
کد خبر: ۶۱۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ - 15August 2023

رژیم صهیونیستی در پشت صحنه اهانت به قرآن کریم در اروپاگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: به دنبال اهانت مجددا به قرآن کریم، این کتاب آسمانی مسلمانان در سوئد مقام‌های این کشور درباره افزایش تهدید‌ها علیه منافع این کشور هشدار داده و خواستار افزایش هوشیاری شده‌اند. این در حالی است که مقامات این کشور خیلی راحت‌تر می‌توانند به جای اعلام وضعیت فوق‌العاده و امنیتی کردن فضای این کشور با جلوگیری کردن از تکرار این هتک حرمت هم مسلمانان را آرام کرده و هم امنیت و آرامش را به کشور خود بازگردانند.

اما سوال بسیار مهمی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا مقامات سوئد به جای کار سهل و آسان که همانا جلوگیری از اهانت به قرآن و هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان است، اقدام سخت و دشوار اعلام وضعیت فوق‌العاده در کشور خود و حتی افزایش نظارت مرز‌های کشورشان را انتخاب کردند. البته پاسخ بسیار واضح و روشن است و علت تمامی این اهانت‌ها و هتک حرمت‌ها به قرآن کریم را باید در پدیده اسلام هراسی جستجو کرد که توسط دنیای غرب و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف کنترل و به حاشیه راندن مسلمانان کلید خورده است.

حال اگر نگاهی کوتاه و گذرا به جدیدترین دور اهانت به مقدسات مسلمانان و به خصوص قرآن کریم، این کتاب آسمانی آن‌ها داشته باشیم با روندی روبرو می‌شویم که گویی بر اساس شواهد موجود نمی‌توان خط پایانی را برای آن متصور بود. ضمن اینکه تدوام روند قرآن سوزی در دو کشور سوئد و دانمارک به صورت تصاعدی خشم و نفرت مسلمانان جهان را افزایش داده است و شیب حوادث و رویداد‌ها به سمت درگیری و نزاعی غیرقابل کنترل حرکت می‌کند.

از طرف دیگر اگر به اخبار و گزارش‌های مرتبط با قرآن سوزی در دو کشور سوئد و دانمارک توجه کنیم نام «مومیکا سلوان» شهروند سوئدی که اصلیتی عراقی دارد به صورت دائم و پیوسته به گوش می‌رسد. زیرا بر اساس اخبار و گزارش‌هایی که پیرامون این فرد تهیه شده ارتباط او با رژیم صهیونیستی و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم همچون «موساد» اثبات شده است.

در حقیقت همین اثبات ارتباط «مومیکا سلوان» با رژیم صهیوینستی تا حد فراوانی اهداف و پشت پرده‌های دور جدید اهانت به مقدسات مسلمانان و هتک حرمت قرآن کریم را روشن می‌کند. پروژه‌ای که در ذیل پروژه بزرگ‌تر اسلام هراسی توسط دنیای غرب علیه مسلمانان جهان کلید خورده و هربار به یک صورت خود را نشان می‌دهد. در واقع پروژه اسلام هراسی در غرب یک بار به صورت کشیدن کاریکاتور‌هایی موهون از پیامبر عظیم الشان اسلام خود را نشان می‌دهد و گاهی هم با پاره کردن و به آتش کشیدن کتاب آسمانی آن‌ها خودنمایی می‌کند.

البته مسلمانان و مردم کشور‌های اسلامی هم در این میان بیکار نماندند و با برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی در کشور‌های خود و همچنین فشار آوردن بر دولتمردان خود خواستار اخراج سفرای دو کشور سوئد و دانمارک شده و قطع تمامی روابط دیپلماتیک را با آن‌ها خواستار شدند. ضمن اینکه تلاش‌های مسلمانان کشور‌های مختلف در چندین مورد نتیجه داده است.

اما نکته کاملا مشکوک و سوال برانگیز در این میان این است که نمایش جدید اسلام هراسی در جهان صرفا در دو کشور شمال اروپا یعنی سوئد و دانمارک در حال وقوع است. گویی در جدیدترین برنامه از پروژه اسلام هراسی غرب علیه مسلمانان این دو کشور به صورت آزمایشی با دستور کار قرار دادن اهانت به قرآن در حال سنجش و ارزیابی میزان حساسیت مسلمانان جهان اسلام نسبت به هتک حرمت کتاب آسمانی آن‌ها هستند تا در صورت اینکه شرایط را مطلوب دیدند بخش‌های دیگری از پروژه اسلام هراسی خود را اجرا کنند.

در پایان باید به این مهم اشاره کرد که رشد و گسترش روزافزون دین مبین اسلام در دنیای غرب موجب ترس و وحشت سران و مقامات کشور‌های غربی و اروپایی شده است و به همین دلیل است که آن‌ها طرح و برنامه‌ای چندین لایه‌ای را در قالب پروژه اسلام هراسی تهیه و تدوین کردند تا مانع از پیوستن بیش از پیش مردم خود به دین اسلام شوند، ولی آن‌ها از یک موضوع مهم غافل هستند و آن نکته این است که تمامی سعی و تلاش آن‌ها در این زمینه از پیش کشست خورده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار