پیام استاندار کرمانشاه در پی حمله به حرم حضرت شاهچراغ در شیراز

«صحرایی» در پی حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ در شیراز، ضمن محکوم کردن این جنایت، بر ضرورت برخورد قاطع با عاملان این جنایت تاکید کرد.
کد خبر: ۶۱۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ - 16August 2023

پیام استاندار کرمانشاه در پی حمله به حرم حضرت شاهچراغ در شیرازبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پی حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ در شیراز، ضمن محکوم کردن این جنایت، بر ضرورت برخورد قاطع با عاملان این جنایت تاکید کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

حادثه تلخ و تاثربرانگیز حمله تروریستی در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و شهادت و جراحت جمعی از هموطنان بیگناه، سند جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی و یادآور صدها جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آرامش و امنیت مردم ایران را هدف گرفته است.

اتفاق تکراری و عادی این حادثه، سکوت تامل برانگیز مجامع بین المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر است که به نوعی دست‌های پشتیبان و حمایتگر گروه‌های تروریستی را عیان می‌کند. حامیان و تجهیزکنندگان مزدوران تروریستی، هر زمان در میدان نظامی و دیپلماسی مجبور به دادن امتیاز می‌شوند یا در راه اندازی آشوب خیابانی شکست می‌خورند، با ترور و کشتار دست به انتقام گیری از ملت بزرگ ایران می‌زنند.

به لطف الهی و با هوشیاری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی که طی ماه‌های اخیر چندین شبکه ترور و خرابکاری را شناسایی و منهدم کرده اند، تروریست حرم حضرت شاهچراغ هم در همان لحظات اولیه دستگیر شد و اجازه نیافت یک کشتار بزرگ راه بیندازد اما بی‌شک لازم است دستگاه‌های مدافع امنیت با سرعت و دقت، دنباله‌های داخلی و خارجی جنایتکاران را شناسایی و محاکمه کنند و مراکز تجمع و تجهیز تروریست‌ها در خارج از کشور را هم بکلی برچینند.

دشمنان دروغگوی ایران اسلامی که این روزها با ظاهر آراسته در مقابل دوربین‌ها خود را مدافع حقوق ملت‌ها معرفی می‌کنند، در عمل و پشت پرده، خشاب‌های تروریست‌ها را برای به رگبار بستن ایرانیان پر می‌کنند و به خیال باطل خود گمان می‌برند که با ترور می‌توان مقاومت و اقتدار ملت ایران را درهم شکست در حالی که استواری و بصیرت ایرانیان در میدان‌های بزرگی مانند دفاع مقدس و انواع فتنه‌ها و تحریم‌های تحمیلی دشمن بارها اثبات و عیان شده است.

اینجانب از طرف مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه شهادت دو هموطن عزیز در حادثه اخیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله اعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی و بصیر استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحان، شفا و سلامت عاجل مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها