پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان؛

آزادگان آمدند همانطور کـه رفته بودند

«کاظمی» با صدور پیامی ۲۶ مردادماه روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را خدمت همه آزادگان سرافراز و به ویژه آزادگان استان گلستان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۱۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ - 16August 2023

آزادگان آمدند همانطور کـه رفته بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، رهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، در پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن را به تمامی آزادگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده های این عزیزان و خانواده های معظم شهدا و مردم تبریک و تهنیت گفت.

آزادگان آمدند همانطور کـه رفته بودند، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و از شکنجه‏‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.

صبر انقلابی، پایمردی و دفاع مستحکم از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از صفات آزادگان غیرتمندی است که با تأسی به سیره امام موسی‌ابن‌جعفر(ع) و دیگر ائمه هدی(ع)، اسیر اذیت و آزار دشمن بعثی و عوامل استکبار جهانی نشدند و به نماد روشنی از مظلومیت و در عین حال اقتدار انقلابیون مسلمان مبدل گشتند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمود تا به وجود فرزندان خود افتخار نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و ارج‌گذاری بر صبر جمیل خانواده‌های این غیورمردان، این روز تاریخی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و ملت عزیز ایران اسلامی بالاخص ملت دلاور استان گلستان، رزمندگان و آزادگان ولایتمدار و خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان تبریک عرض نموده و برای بازماندگان دوران دفاع مقدس، توفیق و عزت روزافزون از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها