معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است

«رفیعی» گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۶۱۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ - 16August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان در جوار مزار شهدای گاوازنگ زنجان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس دوران درخشانی برای ایران اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه هر چه امروز در این کشور داریم به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، بیان کرد: با رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در سال‌های نخست انقلاب اسلامی برای از بین بردن این نظام برنامه‌ریزی کرده بود، گفت: اما اتحاد مردمی و رهبری داهیانه رهبر کبیر انقلاب را در این برنامه‌ریزی در نظر نگرفته بود که همین موضوع زمینه شکست نقشه‌های دشمنان را به دنبال داشت.

رفیعی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ ایران و عراق نبود، گفت: این جنگ تجربه‌ای از جنگ ایران مقابل ابرقدرت‌های جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها