همزمان با سالروز بازگشت آزادگان صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با آزاده دوران دفاع مقدس

سردار مرادحاجتی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی همراه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از آزاده سرافراز 10 سال اسارت ژاندارمری مرزی دیدار کردند.
کد خبر: ۶۱۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ - 16August 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با آزاده دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی همراه با «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از «محمدلازم ستاره» آزاده سرافراز 10 سال اسارت ژاندارمری مرزی دیدار کردند.

سردار مرادحاجتی در این دیدار آزادگان را گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این عزیزان و خانواده‌های آنها اسوه‌های واقعی ایثار، فداکاری، صبر و استقامت هستند.

وی افزود: آزادگان با صبر و مجاهدت خود پیام مقاومت ملت بزرگ ایران را به جهان مخابره کردند و لازم است جوانان ما با این عزیزان و رشادت‌ها و مجاهدت‌های آنها آشنا شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: شرمنده خیلی از آزادگان ناشناخته و گمنام دوران دفاع مقدس هستیم به خصوص عزیزانی که در اوایل جنگ در پاسگاه‌ها و یگان‌های مرزی به اسارت دشمن درآمدند و نام و نشانی از آن‌ها نیست.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: یکی از راه‌های جبران کم لطفی ما به آزادگان عزیز این است که بتوانیم به مناسبت های مختلف از جمله همایش تجلیل از پیشکسوتان که اواخر شهریور یا اول مهرماه برگزار می‌شود از خانواده‌های صبور آن‌ها تقدیر کنیم.

در پایان این دیدار پس از شنیدن خاطراتی ناب از آزاده سرافراز «محمدلازم ستاره» در دوران اسارت از وی با تقدیم هدایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها