رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان خبر داد؛

توزیع غذای گرم در طرح «نذرواره حسینی»

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: در طرح نذرواره حسینی که در دهگلان به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد (ع) برگزار شد، به نیت ۷۲ شهید کربلا، ۷۲ دیگ غذا به همت خیرین این شهرستان پخت گردید که به برکت اهل بیت(ع) ۸ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهر توزیع شد.
کد خبر: ۶۱۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ - 16August 2023

توزیع غذای گرم در طرح «نذرواره حسینی» در دهگلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید میثم موسوی» رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان کردستان به‌ویژه مردم شهرستان دهگلان در ایام محرم حسینی در عمل، ارادات خود به اهل بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) را نشان دادند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان، گفت: روز گذشته مردم مؤمن و انقلابی دهگلان با برگزاری طرح «نذرواره حسینی» در این شهرستان بار دیگر ارادت خود به امام حسین(ع) را نشان دادند.

وی به جزئیات این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح نذرواره حسینی که در دهگلان به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد (ع) برگزار شد، به نیت ۷۲ شهید کربلا، ۷۲ دیگ غذا به همت خیرین این شهرستان پخت گردید که به برکت اهل بیت(ع)، ۸ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار