پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت ۲۶ مرداد؛

۲۶ مرداد یکی از روز‌های خاطره انگیز هشت سال دفاع مقدس است

سرتیپ دوم «جعفری» به مناسبت ۲۶ مراد سالروز ورود آزادگان به میهم اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۱۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 16August 2023

دشمن بعثی با نهضت عظیم حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و آرمانهای جاودانه کربلا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت ۲۶ مراد سالروز ورود آزادگان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور با ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در سال جاری با نکات آموزنده و الهام بخشی همراه است که در بستری شکوهمند و پرمعنا به یک حقیقت مسلم منتهی می‌شود، حقیقتی که تجلی بخش پیوند دفاع مقدس ملت عظیم الشان ایران و مقاومت و پایداری آزادگان و رزمندگان شجاع و دلاور دربند دشمن بعثی با نهضت عظیم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و آرمان‌های جاودانه کربلا است.

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یکی از روز‌های شورانگیز شیرین خاطره انگیز و به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس حماسه پایداری و رشادت ملت قهرمان و سلحشور ایران است.

به برکت حماسه مقاومت، ایثار و شهادت طلبی فرزندان ایران زمین به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و دشمنان پلید و خبیث انقلاب اسلامی آرمان‌های بلند انقلاب و پیام راستین شهیدان عالیقدر این سرزمین از مرز‌های کشور فراتر رفته و تاثیر و کارایی خود در عرصه خنثی سازی جنگ‌های نیابتی و تروریسم تکفیری و نیز بیداری بخشی به ملل و جوامع بشری در فراسوی منطقه حتی در اروپا و آمریکا به رخ جهانیان به ویژه سردمداران استکبار کشانده است.

بازگشت غرور آفرین آزادگان که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و دوری از خانواده به شرف افتخار آزادگی نائل شدند صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود. این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی بویژه آزادگان استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها