جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خبر داد؛

نقش آفرینی جهادگران استان سمنان در سومین رزمایش جهادگران فاطمی

شوقانی گفت: جهادگران استان سمنان در رزمایش فاطمی ۳ در ۵۶۰ گروه با توان ۹ هزار و ۱۴۰ نفر به صورت محله‌محور و جغرافیا محور در ۱۶۳۳ عرصه جهادی فعالیت کردند.
کد خبر: ۶۱۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 16August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جهادگران یک روز در میدان دفاع از اسلام با دشمنان در مرز‌ها جنگیدند و یک روز در خارج از مرز‌ها در دفاع از حریم آل الله ایستادند اظهار داشت: جهادگران امروز در جنگ ترکیبی در برابر استکبار جهانی محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی عنوان کرد: جهاد امیدآفرینی و جهاد سازندگی، جهادی بی‌مزد و منت است و جهادگران استان سمنان در رزمایش فاطمی۳ در ۵۶۰ گروه با توان ۹ هزار و ۱۴۰ نفر به صورت محله‌محور و جغرافیا محور در ۱۶۳۳ عرصه جهادی اعم از عمرانی، آموزشی، تربیتی، قرآنی، فرهنگی و پزشکی، میز خدمت، جهاد خدمت رسانی از طریق کمک‌های مومنانه فعالیت کردند.

شوقانی با بیان اینکه کار شبانه‌روزی جهادگران زبانزد مردم است، گفت: در رأس این تلاش‌ها، خدمات جهادگران در دوران همه گیری کرونا که در راستای ضدعفونی کردن معابر و تولید ماسک بوده قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به خدمات انجام شده در قالب رزمایش جهادگران فاطمی۳، ساخت مسکن محرومان، احداث و راه‌اندازی ۱۱۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس، اصلاح راه روستایی و بین مزارع، رزمایش کمک مؤمنانه، اعزام ۱۵ تیم پزشک عمومی و ۹ تیم پزشک متخصص به ویژه در مناطق محروم استان، واکسیناسیون ۵۰۰ راس دام و طیور، افتتاح و شروع به کار ۵ واحد تولیدی خرد و کوچک، افتتاح ۲ پروژه جهاد آبرسانی و افتتاح دو کارگاه اشتغال آفرینی را گوشه کوچکی از خدمات بی‌مزد و منت سربازان در این استان برشمرد.

وی ضمن قدردانی از خدمات مسئولان استان در مسیر خدمت رسانی به مردم ادامه داد: به ثمر رسیدن این خدمات، نتیجه همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان است.

شوقانی از خدمات جهادگران استان سمنان و همه دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه استاندار جهادی استان سمنان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و حامی و پشتیبان گروه‌های جهادی که در همه محور‌ها گره‌گشای گروه‌های جهادی بودند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار