مدیرکل پست خوزستان خبر داد؛

توزیع ۱۴۰ هزار گذرنامه اربعین در خوزستان

حموله با بیان این‌که تاکنون این اداره کل، ۱۴۰ هزار جلد گذرنامه را برای متقاضیان سفر اربعین حسینی توزیع کرده است، گفت: تمامی گذرنامه‌ها بر اساس نشانی به درب منازل متقاضیان ارسال می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ - 16August 2023

توزیع ۱۴۰ هزار گذرنامه اربعین در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مهران حموله» مدیرکل پست خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برنامه‌ریزی و آمادگی در واحدهای توزیع اداره کل پست خوزستان به منظور خدمات رسانی بهتر به متقاضیان گذرنامه اربعین اظهار داشت: تمامی گذرنامه‌ها پس از دریافت، آماده سازی و توزیع می‌شوند، همچنین گروه‌های بازرسی تشکیل و وضعیت توزیع این اسناد به طور دائم رصد می‌شود.

وی با بیان این‌که تاکنون این اداره کل، ۱۴۰ هزار جلد گذرنامه را برای متقاضیان سفر اربعین حسینی توزیع کرده است، افزود: در روزهای پایانی به دلیل بالا رفتن حجم گذرنامه‌های زائران اربعین حسینی، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اختصاص شیفت‌های کاری در روزهای عادی و روزهای جمعه برای تسریع در ارائه خدمت به هموطنان در نظر گرفته شده است.

حموله با بیان این‌که شهروندان پس از اطلاع از صدور گذرنامه و اخذ بارکد پستی می‌توانند به سامانه رهگیری پست مراجعه کنند و از اطلاعات جابه‌جایی مرسوله مطلع شوند، گفت: تمامی گذرنامه‌ها بر اساس نشانی به درب منازل متقاضیان ارسال می‌شوند؛ همچنین از شهروندان درخواست داریم پس از اطمینان از صدور گذرنامه منتظر دریافت از طریق پست باشند.

وی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های زائران در طول سفر، گم شدن اشیا و یا مدارک آن‌ها است، افزود: به همین منظور سرویس «پست یافته» با هدف بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد یافت شده به صاحبان آن‌ها راه اندازی شده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: امسال نیز مانند سال گذشته اداره کل پست خوزستان با ارائه سرویس «پست یافته» و قابلیت‌های این خدمت پستی در مرزهای چذابه و شلمچه و در طول مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا در پایگاه‌های ایجاد شده آماده خدمات رسانی به زائران حسینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها