مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

رونمایی از کتاب‌های «سوگندی که شکسته شد» و «ما سی و پنج نفر» در همدان

«برخوردار» از رونمایی از کتاب‌های «سوگندی که شکسته شد» و «ما سی و پنج نفر» به همراه تجلیل از نویسندگان آزاده در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 16August 2023

«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌ همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس،‌ اظهار داشت: همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آیین رونمایی از کتاب‌های «سوگندی که شکسته شد» و «ما سی و پنج نفر» به همراه تجلیل از نویسندگان آزاده در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در راستای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم از «امیر نوبرانی» و «محمدتقی معظمی گودرزی» از نویسندگان آزاده تجلیل خواهد شد. 

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تصریح کرد: کتاب «سوگندی که شکسته شد» خاطرات آزاده «محمدتقی معظمی گودرزی» و «ما سی و پنج نفر» به قلم «عباس نوری» تاریخ شفاهی زندگینامه سرهنگ «گردپور» است.

وی با بیان اینکه این مراسم با همکاری موسسه فرهنگی پیام آزادگان برگزار خواهد شد، متذکر شد: این مراسم امروز (چهارشنبه) ۲۵ مرداد در باشگاه معلمان برگزار خواهد شد.

رونمایی از کتاب‌های «سوگندی که شکسته شد» و «ما سی و پنج نفر» در همدان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها