نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

آزادگان سند انقلاب اسلامی هستند

آیت‌الله «عبادی» آزادگان را مایه افتخار و سند انقلاب اسلامی دانست و گفت: شما آزادگان، دشمنان استعمار و سند انقلاب اسلامی ایران هستید.
کد خبر: ۶۱۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 16August 2023

آزادگان مایه افتخار و سند انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در همایش تجلیل از آزادگان سرفراز استان، اظهار داشت: انسان جسم و روح است و فضای این دو با هم بسیار مختلف است البته می‌شود بین آن‌ها هماهنگی ایجاد کرد اما کاری فنی است و کسانی موفق می‌شوند که انسان را به معنی صحیح بشناسند.

وی با بیان اینکه در عرف معمول آزاده‌های مطلق جسمانی با روح انسانی این دو با هم سازگار نیست، بیان داشت: روح انسانی حق‌طلب است و می‌خواهد در راه حق آزاد باشد و از سیر «إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ» در فضای توحید تا مقام «عَبْدِی أَطِعْنِی أَجْعَلْكَ مِثْلِی» اوج بگیرد اما زندگی مادی می‌خواهد در قید مال، ثروت، شهوت و سرگرمی‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تبیین کرد: گاهی ممکن است روح آزاد باشد اما جسم مقید باشد بنابراین کسانی که سیر و سلوک عرفانی دارند در برنامه‌ها بدن را خیلی محدود می‌کنند تا از جهت سیر و سلوک عرفانی بالاتر بروند.

آیت‌الله عبادی خطاب به آزادگان دوران دفاع مقدس، گفت: شما آزادگان، دشمنان استعمار و سند انقلاب اسلامی ایران هستید. در سخت‌ترین شرایط روح شما سرافراز بودید.

وی با تأکید بر اینکه قرآن کریم حق بودن خود را به اثبات رسانده اما مدعیان در مقابل قرآن هیچ‌گاه نتوانستند حتی یک سوره مثل آن را بیاورند، گفت: اهانت و حرکات مذبوحانه دشمن نسبت به قرآن کریم تثبیت معجزه آن به صورت علمی است، دشمنان اسلام بعد از نزول قرآن جبهه گرفتند و همواره با آن می‌جنگند اما این دشمنی، اعجاز قرآن را ثابت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آزادگان را مایه افتخار و سند انقلاب اسلامی و راه حق و عدل دانست و تأکید کرد: دشمن همواره قرآن را مانع خود می‌داند و آزادگان توانستند از قرآن دفاع کنند بنابراین جنگ‌های نظامی و تبلیغاتی، جنگ روانی و ترکیبی و اهانت به قرآن، همه معجره بودن این کتاب آسمانی را ثابت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها