کمیته نمایندگان اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی:

عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نشان از ذلت دشمنان خبیث اسلام دارد

کمیته نمایندگان اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۱۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 16August 2023

عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نشان از ذلت دشمنان خبیث اسلام داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، کمیته نمایندگان اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن اقدام تروریستی و غیر‌انسانی و شهادت عده‌ای از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع حاضر در حرم شاهچراغ (ع) از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواست عاملان را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

تکرار جنایت ددمنشانه و تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه‌السلام که نشان از خواری و ذلت دشمنان خبیث اسلام دارد و منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز و مؤمن شد، خبری دردناک بود که قلوب تمام آزادگان جهان را آزرده خاطر نمود.

نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی به تولیت و خادمان آن تولیت مقدس و مردم شریف شیراز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات شهداء گرانقدر و شفای عاجل مجروحین آن حادثه تروریستی را مسألت می‌نماییم.

بایسته است نهادهای مسئول ضمن شناسایی و مجازات عاملان این حادثه، در راستای حفاظت و صیانت از حریم مطهر اهل‌بیت (ع) از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها