استاندار البرز :

حماسه مقاومت آزادگان بهترین الگو برای پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی است

«عبدالهی» با تاکید بر اینکه حماسه مقاومت آزادگان بهترین الگو برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: آزادگان با معجزه ایمان و پایداری خود در سخت‌ترین شرایط در برابر دشمن مقاومت کردند و پاسدار شرافت و ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمن بعثی بودند.
کد خبر: ۶۱۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 16August 2023

حماسه مقاومت آزادگان بهترین الگو برای پاسداشت آرمان های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز امروز (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از آزادگان که به مناسبت فرارسیدن بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، آزادگان را مظهر مقاومت و پایداری برشمرد و اظهار داشت: حماسه بزرگ آزادگان الگوی جهاد در راه حفاظت از آرمان های نظام و خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام بویژه آزادگان سرفراز را گرامی می داریم و همواره آن عزیزان را شاهد و ناظر اعمال خود می دانیم.

عبداللهی گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان همواره به دنبال منافع و دفاع از حق مردم بوده‌اند و این روحیه، مسئولان را به تلاش بیشتر برای کسب رضایتمندی مردم تشویق می کند.

وی افزود: البته که بسیاری از ایثارگران و آزادگان سرفراز با مشکلاتی اعم از معیشت، اشتغال فرزندان، مسکن و... همراه هستند و ما موظف هستیم نسبت به حل آنها تدابیر لازم را داشته باشیم.

استاندار البرز متذکر شد: ما بعنوان خادمان مردم مکلف هستیم تا شبانه روز تلاش کنیم و مشکلات را حل کنیم و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار