عضو قرارگاه گام دوم انقلاب تاکید کرد؛

ضرورت بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام «آقابابایی» گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه امروز از وظایف تک تک مسئولین است.
کد خبر: ۶۱۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ - 16August 2023

ضرورت بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب توسط آحاد مختلف مردم به ویژه مسئولین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی امروز با حضور جمعی از مسئولین، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام «داوود میرزایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در این مراسم اظهار داشت: آزادگان سرافراز کشور اسطوره‌های شرف و فضیلت هستند و هدف از برگزاری این همایش، تکریم و تجلیل از آن‌ها و خانواده‌های این عزیزان است که اسوه‌های صبر و استقامت در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام میرزایی ادامه داد: با برگزاری این همایش‌ها یادآور می‌شویم که ملت ایران همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

وی انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهدا و مجاهدت ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانست و گفت: امروز این امنیت و آسایشی که در کشور وجود دارد، مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های این دلاورمردان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در پایان با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ خاطرنشان کرد: اینگونه جنایت‌ها ناشی از استیصال دشمنان از صبر و مقاومت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

حجت‌الاسلام «رامین آقابابایی» عضو قرارگاه گام دوم انقلاب نیز در ادامه این مراسم گفت: مقام معظم رهبری سه ویژگی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی را از ارکان مهم و پایه و اساس گام دوم انقلاب برشمرده‌اند.

حجت‌الاسلام آقابابایی با اشاره به ضرورت بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب توسط آحاد مختلف مردم و به‌ویژه مسئولین اظهار داشت: تبیین این مهم در جامعه امروز از وظایف تک تک مسئولین است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، و مجاهدت‌های رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: اگر در آن زمان رزمندگان در لبیک‌گویی به فرمان امام وارد میدان مبارزه حق علیه باطل شدند، امروز نیز می‌بایست در سه میدان جهاد تبیین، جهاد ایمان و امید و جهاد رسانه‌ای آماده لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

عضو قرارگاه گام دوم انقلاب با اشاره به ضرورت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه، بر تبیین معارف دفاع مقدس در بین نسل جوان تاکید کرد.

در پایان این مراسم از کتاب «به وقت بازگشت» خاطرات آزاده «منصور آقایی» رونمایی و از آزادگان سرافراز استان و خانواده‌های آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار