اعزام کاروان خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد به نجف اشرف

آیین بدرقه کاروان اربعین حسینی خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد، در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 16August 2023

اعزام کاروان خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد به نجف اشرف به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدرضا قلندر شریف» شهردار مشهد مقدس در حاشیه مراسم بدرقه کاروان خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد اظهار داشت: با توجه به وظیفه‌ای که برعهده شهرداری مشهد در ایام پیاده‌روی اربعین در کشور عراق گذاشته شده است، شهرداری به نیابت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه خدمت‌رسانی در ۲ بخش حمل و نقل و خدمات شهری در شهر نجف را بر عهده دارد.

وی افزود: با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که در سال‌های گذشته صورت گرفته، در سال جاری از چند ماه پیش برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام شده که در این راستا بیش از هزار نیرو در حوزه‌های مختلف به عراق اعزام می‌شوند که ۶۰۰ نفر از پاکبانان در شهر نجف وظیفه رفت‌و‌روب را برعهده خواهند داشت.

شهردار مشهد گفت: ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات ویژه خدمات شهری در بخش‌های مختلف نیز به عراق اعزام خواهند شد؛ همچنین ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون از شهرداری مشهد برای حمل و نقل زائران در محدوده مرزی داخل کشور و کشور عراق خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گفته وی، تعدادی نیرو برای امور فرهنگی و راهنمای زائر آموزش‌های لازم را پشت سر گذشته‌اند که همزمان با اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار