رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل:

پویش پاکبانان محرم در مسیر نجف تا کربلا اجرا می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از اجرای پویش پاکبانان افتخاری محرم در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: این پویش در ایام اربعین حسینی و در مسیر نجف تا کربلا اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 16August 2023

پویش پاکبانان محرم در مسیر نجف تا کربلا اجرا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل صبح امروز (چهارشنبه)  در جمع خبرنگاران از اجرای پویش پاکبانان افتخاری محرم در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد و اظهار داشت: این پویش با حضور جوانان و علاقه‌مندان به صیانت از محیط‌ زیست در ایام اربعین حسینی و در مسیر نجف تا کربلا اجرا خواهد شد.

وی به اجرای موفقیت‌آمیز این پویش در دهه محرم سال‌های گذشته در شهرستان اردبیل اشاره کرد و گفت: امسال درصدد هستیم با اجرای این پویش، ضمن فرهنگ‌سازی مراقبت از محیط‌ زیست این برنامه بومی را بین‌المللی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: زائرین اربعین حسینی، جهت همکاری و مشارکت در این پویش می‌توانند به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل و یا فرهنگسراها مراجعه کنند.

پویش پاکبانان محرم چند سالی است که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه صیانت از محیط‌زیست در دهه اول محرم به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل اجرا می‌شود.

در این پویش جوانان به‌صورت متحدالشکل با حضور در میادین و خیابان‌های شهر نسبت به پاک‌سازی معابر و مراقبت از محیط‌زیست اقدام می‌کنند تا ضمن کمک به مأموران شهرداری در برقراری نظم شهری از محیط‌زیست نیز مراقبت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها