ادای احترام خطیب موقت جمعۀ تهران به مقام شامخ شهدای آزاده تبریز

«ابوترابی فرد» با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت این کلانشهر با امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهدای دوران‌ دفاع مقدس به ویژه شهدای آزاده آرمیده در این گلزار تجدید پیمان کرده و با غبارروبی مزارها و نثار گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۶۱۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ - 17August 2023

ادای احترام خطیب موقت جمعۀ تهران به مقام شامخ شهدای آزاده تبریزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد» خطیب موقت جمعۀ تهران که برادرش مرحوم «سیدعلی‌ اکبر ابوترابی‌فرد» به «سید آزادگان» مشهور است، عصر امروز، چهارشنبه در نخستین برنامۀ سفر خود به تبریز، با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت این کلانشهر با امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهدای دوران‌ دفاع مقدس به ویژه شهدای آزاده آرمیده در این گلزار تجدید پیمان کرده و با غبارروبی مزارها و نثار گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد همچنین با حضور در محل یادمان سردار شهید «مهدی باکری» و نثار فاتحه، غبارروبی و گل افشانی این یادمان و یادمان های همجوار، مقام شامخ این شهدای عالیمقام را گرامی داشت و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان تجلیل کرد. حضور بر سر مزار یکی از پدر و مادرانِ سه شهیدۀ تبریز، قطعۀ شهدای جاویدالاثر و همچنین مزار شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد بود.

همچنین امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی و «جابر ابوالفتح‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد را در این برنامه همراهی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد برای شرکت در مراسم‌های مربوط به نکوداشت 26مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، به آذربایجان شرقی سفر کرده است.

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ اولین گروه از آزادگان سرافراز پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق قدم به خاک پاک میهن اسلامی گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها