استاندار مرکزی:

مرز بین جبهه حق و باطل هر روز آشکارتر می‌شود

مخلص الائمه گفت: تقابل حق و باطل از صدر بشریت وجود داشته و این تقابل تا مقابله کوبنده علیه جبهه باطل ادامه می‌یابد و تقابل حق و باطل با گذشت زمان آشکارتر می‌شود و مرز حق و باطل در سال ۱۴۰۱ شفافتر از سال‌های ۸۸ و قبل از آن بوده‌است.
کد خبر: ۶۱۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 17August 2023

مرز بین جبهه حق و باطل هر روز آشکارتر می‌شودبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در اجلاسیه آزادگان استان مرکزی اظهار  داشت: در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم یعنی چهل واره دوم انقلاب را شروع کردیم در حالی که بسیاری از انقلاب‌های مهم جهان از دهه سوم خود عبور نکردند یا بخش زیادی از توان خود را از دست دادند.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: از ابتدای اسلام و زمان پیامبر اعظم جز انقلاب اسلامی نظام اسلامی و حتی انقلاب‌های غیردینی از دهه سوم خود عبور نکردند و لذا می‌توان گفت انقلاب اسلامی معجزه قرن و تاریخ است.

وی ادامه داد: نظامی‌ها مفهومی به نام مرز دارند که حدودی است و کشورها را به لحاظ سیاسی و جغرافیایی از یکدیگر جدا می‌کند، این مفهوم منطبق با اصول بین‌المللی است و هیچ اصولی نمی‌تواند به راحتی این مرز را جابجا کند و نظام حقوق بین الملل نیز از این مهم دفاع می‌کند.  

استاندار مرکزی بیان کرد: سرحدات، لزوما منطبق بر مرزهای سیاسی نیست بلکه در زمانی کیلومترها جلوتر از مرز قرار گرفته و فاصله را با ملت‌ها و دیگر دولت‌ها تعیین می‌کند اما منطبق بر مرز مشخص شده نیست و گاهی نیز عقب‌تر از مرز سیاسی است، گاهی اوقات سرحدات داخل مرز سیاسی و گاهی داخل مرزهای سیاسی دیگران است و در همه جای دنیا این سرحدات قابل تحلیل و بحث است.  

وی افزود: بعد از سالیان و قرن‌ها در شرایطی قرار گرفتیم که سرحدات سیاسی فرهنگی اقتصادی و … هزاران کیلومتر جلوتر از مرزهای سیاسی و جغرافیایی کشور است.

استاندار مرکزی بیان کرد: ابتدای جنگ تحمیلی که مستشاران کشور را ترک کردند جمهوری اسلامی برای تامین سیم‌خاردار با محدودیت‌هایی مواجه بود و ما اکنون متهم به صادرات پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی به بزرگترین ابرقدرت‌های جهان هستیم که این پدیده کم سابقه در طول تاریخ تمدن ایران است.

مخلص‌الائمه گفت: به برکت مجاهدت‌های ایثارگران، آزادگان و تفکر بسیج نظام اسلامی توانسته سرحدات سیاسی امنیتی نظامی و اقتصادی ما را هزاران کیلومتر جلوتر از مرزهای سیاسی قرار دهد و توازن  امنیت را در همه شاخه‌ها به نفع جمهوری اسلامی تنظیم کند و این عامل عبور از چهلواره اول و ورود به دهه پنجم با شرایط قدرتمندتر از دهه‌های پیشین است.  

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود این اقتدار باعث و آزار نظام لیبرال غرب شده و نمی‌تواند تحمل کند و هر روز فتنه‌ها بیش از گذشته تقابل حق   باطل را شفاف‌تر می‌کند، شفافیت در تقابل  حق و باطل برای پیروزی حق اتفاق مبارکی است، این تقابل هر زمان آشکارتر شود سیر تکاملی با سرعت بیشتری حرکت می‌کند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی زمینه‌های متعددی برای این تقابل‌ها داشت اما با اقدامات صورت گرفته در مجموع به لحاظ شاخصه‌های امنیتی در قیاس با استان‌های همجوار و… وضعیت آرامی در حوزه‌های مختلف داشتیم که جایی تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: ماموریت جانبازان و دلدادگان ایثار و شهادت در چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی در تقابل حق و باطل در کنار جوانان کشور ضروری بوده و این افراد نباید گمان کنند که ماموریت آنان تمام شده و حضور جانبازان در کنار قشر جوان و نوجوان در تقابل حق و باطل بیش از پیش ضروری‌است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره هفت هزار و ۲۰۰ شهید والامقام و ۹۰۰ جانباز استان مرکزی ادامه داد: آزادگان بخش مهم و ارزشمندی از دوران جوانی و نوجوانی خود را در اسارت رژیم بعث عراق گذشت.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل از صدر بشریت وجود داشته و این تقابل تا مقابله کوبنده علیه جبهه باطل ادامه می‌یابد و تقابل حق و باطل با گذشت زمان آشکارتر می‌شود و مرز حق و باطل در سال ۱۴۰۱ شفافتر از سال‌های ۸۸ و قبل از آن بوده‌است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها