در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: آزادگان پرچمدار جهاد تبیین مسیر کربلایی شهدا هستند

۲۶ مرداد تنها یک بهانه است برای پرداختن به رشادت، صبر، مقاومت و حماسه مردانی که شهید نشدند اما پرچمدار جهاد تبیین مسیر کربلایی شهدا هستند.
کد خبر: ۶۱۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 17August 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: آزادگان پرچمدار جهادتبیین مسیر کربلایی شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی‌مان این روز را به مردان حماسه و استقامت تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شما در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندید. اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدید. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

۲۶ مردادماه تنها یک بهانه است برای پرداختن به رشادت، صبر، مقاومت و حماسه مردانی که شهید نشدند اما پرچمدار جهادتبیین مسیر کربلایی شهدا هستند.

آزادگان سرافراز با الگو قرار دادن حماسه­ سازان کربلا، امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) که اسوه صبر بودند، باایمان راسخ خود، در برابر همه فشارهای دشمنان، قد خم نکردند و از آن همه شکنجه و عذاب نهراسیدند و از خود آزادمردی نشان دادند.

این آزادمردان را به بهترین شکل ممکن آزاده نام نهادند بلکه همه نسل‌ها بتوانند درس آزادگی و مقاومت و عزت را از این عزیزان بیاموزند.

آزادگان در بازگشت از اسارت، مقتدا و امام خویش را ندیدند، اما با جانشین بر حق وی پیمانی جاودانه بستند و بر عهد خویش با خون شهیدان استوار ماندند.

اینجانب به عنوان خادم این جامعه حماسه ساز و افتخارآفرین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن و والامقام در این راه پرعزت، این روز عزیز را به آزادگان و ایثارگران استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم و برای خانواده صبور این عزیزان نیز آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها