امام جمعه بهار:

آزادگان دوران اسارت را با توکل به خدا طی کردند

حجت السلام «مصباح» گفت: آزادگان در مقابل شکنجه‌ها و سختی‌ها سر خم نکردند و دوران اسارت را با توکل به خدا و ائمه اطهار طی کردند و الگوی آزادگان در زمان اسارت حضرت موسی‌ابن‌جعفر (ع) و حضرت زینب (س) بودند.
کد خبر: ۶۱۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 17August 2023

آزادگان دوران اسارت را با توکل به خدا طی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تجلیل از آزادگان، مراسمی با حضور آزادگان و خانواده آزادگان متوفی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا مصباح» امام جمعه شهرستان بهار نیز در این جلسه اظهار داشت: آزادگان دوشادوش شهدا، ایثارگران و رزمندگان برای دفاع از کیان ایران اسلامی جانانه جنگیدند و ایستادگی کردند.

وی اضافه کرد: بنابرفرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی آزادگان با انبوهی از تجربه آمدند و دانستند که برای رسیدن به هدف و حفظ دین و میهن، باید از جان، مال، عمر و آبرو مایه بگذارند و امروز عزتمندانه به حیات خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه بهار ادامه داد: آزادگان در مقابل شکنجه‌ها و سختی‌ها سر خم نکردند و دوران اسارت را با توکل به خدا و ائمه اطهار طی کردند و الگوی آزادگان در زمان اسارت حضرت موسی‌ابن‌جعفر (ع) و حضرت زینب (س) بودند.

وی تصریح کرد: دشمن به عناوین مختلف به دنبال بهره‌برداری از اسرا بود و، اما چون این بزرگان در مکتب ولایت رشد کرده بودند، دشمن هرگز موفق نشدند به اهداف خود دست یابد.

مصباح عنوان کرد: آزادگان با تحمل مشکلات و سختی‌ها ناشی از اسارت ایستادگی و مقاومت را به جهانیان نشان دادند و به نماد صبر و پایداری تبدیل شدند.

وی در پایان متذکر شد: این انقلاب و نظام با زحمات بسیاری به بارنشسته و برای محافظت از آن باید هزاران قفل و زنجیر به آن بزنیم تا از دست دشمنان در امان بماند، زیرا قیمت زحمات و ایثار آزادگان و شهدا و جانبازان به اندازه عمر بشریت و انسانیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار