بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن؛

آزادگان ذخیره‌های ارزشمند نظام هستند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۱۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 17August 2023

آزادگان ذخیره‌های ارزشمند نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان ایران اسلامی یادآور برگ زرین دیگری از حماسه‌ها و افتخارات ایران اسلامی است که در تقویم جمهوری اسلامی ثبت و ماندگار شده است.

آزادگان سرافراز، گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که برای رسیدن به ظفر و پیروزی سال‌ها در مقابل رنج‌ها، دشواری‌ها و شکنجه‌های رژیم بعثی در زندان‌ها و اردوگاه‌های عراق استقامت و ایستادگی کردند.

آزادگان سرافراز با توکل به خدا، ایمان و روحیه باور و امید، سرافرازانه به میهن اسلامی‌مان بازگشتند و درس شکوه و عزت و قهرمانی را بر بلندای قله رفیع اسلام فریاد زدند.

این مردان الهی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ذخیره الهی و ثروت عظیم انسانی هستند که با تقوا و ایمان به خدا اسارت را به سخره گرفتند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و امروز نماد ایثار و فداکاری و عزت و اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌‍‌شوند و باید از این ذخیره‌های ارزشمند نظام به شایستگی تکریم کنیم و در حفظ این ارزش‌های انقلاب و نظام بکوشیم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان ایران اسلامی اعلام کرد فرهنگ آزادگی که از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است برگرفته از مکتب انسان ساز عاشورای حسینی است و باید در مقابله با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان و استکبار جهانی این روحیه را تقویت کرده و با الگوگیری از فرهنگ بی‌بدیل مقاومت، ایستادگی را سرلوحه کار خود در میادین مختلف جهاد تبیین و روشنگری قرار بدهیم و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در تمامی عرصه‌ها مجاهدت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها