معاون سید حسن نصرالله: به دنبال جنگ نیستیم، اما کاملا برای آن آماده‌ایم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که اکنون توازن پاسخگویی میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی وجود دارد و از این رو اشغالگران به دنبال جنگ نیستند.
کد خبر: ۶۱۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 17August 2023

معاون سید حسن نصرالله: به دنبال جنگ نیستیم، اما کاملا برای آن آماده‌ایمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «نعیم قاسم» معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان طی مصاحبه‌ای به بیان شرایط حاکم بر حزب‌الله، منطقه و روابط مقاومت لبنان با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت که در مقابل زوال مستمر اشغالگران، مقاومت در حال رشد و توسعه است.

وی در گفت‌و‌گو با بخش عربی وبسایت خامنه‌ای.دات.آی.آر، گفت: «می‌بینیم که رژیم صهیونیستی با مشکلات زیادی روبه‌رو است و نشانه‌های زیادی نیز از این موضوع وجود دارد، در مقابل محور مقاومت رشد کرده و قدرتمندتر شده است و این نشانه‌های مثبتی مبنی بر زوال و نابودی این رژیم است. ان شاءالله».

معاون سید حسن نصرالله در سخنان خود به جنگ 33 روزه در سال 2006 با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که در آن برهه شهید قاسم سلیمانی به طور مستقیم در قلب درگیری حضور داشت و در کنار سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه بود.

شیخ نعیم قاسم در این باره افزود: «مرحوم سلیمانی در تمامی روزهای جنگ فقط دو روز صحنه را ترک کرد و آن هم برای ارائه گزارش به آیت‌الله خامنه‌ای و فراهم کردن برخی امکانات مالی و غیر مالی بود؛ در این جا نقش شهید سلیمانی و اینکه چگونه زندگی او با مقاومت در عرصه میدانی عجین شده بود را متوجه می‌شویم».

در حال تکمیل...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار