مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

آزادگان درس آموز فرهنگ مقاومت هستند

سردار «وحیدی» گفت: آزادگان دفاع مقدس درس آموخته مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هستند که با ایستادگی در برابر ظلم، فرهنگ مقاومت و آزادگی را تفسیر کردند.
کد خبر: ۶۱۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 17August 2023

آزادگان درس آموز آزادگی و فرهنگ مقاومت هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (پنجشنبه) در مراسم بزرگداشت آزادگان ارتشی که در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره همه آزادگان شهید از جمله سید آزادگان «حجت الاسلام ابوترابی» و سرلشکر خلبان «حسین لشکری» را که افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: آزادگان دفاع مقدس درس آموخته مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هستند که با ایستادگی در برابر ظلم، فرهنگ مقاومت و آزادگی را تفسیر کردند.

سردار وحیدی بر لزوم تبیین نقش آزادگان و همچنین فرهنگ و معارف دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و افزود: یقینا بازخوانی این حماسه‌ها و جانفشانی‌ها موجب تعالی جامعه خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تصریح کرد: لذا تکریم از آزادگان و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های آنان امروز یک وظیفه مهم بر عهده همگان است.

امیر «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا نیز در ادامه از آزادگان بعنوان عناصر عزت، اقتدار و قدرت بازدارنگی نظام یاد کرد و گفت: اگر نبود مقاومت و ایستادگی این عزیزان و مجاهدت شهدا و رزمندگان اسلا معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار کشور بود.

وی افزود: لذا آزادگان سرافراز کشورمان با مقاومت خود در دوران اسارت به دشمنان ثابت کردند که پای آرمان‌های اسلام و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و قرآن تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

امیر حاجیلو با تکریم از صبر و فداکاری خانواده‌های آزادگان نیز اظهار داشت: اگر همراهی این عزیزان نبود قطعا موفقیتی حاصل نمی‌شد بنابراین ما مدیون شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آن‌ها و همچنین مردم کشورمان که همواره همگام و پشتیبان نیرو‌های مسلح بودند هستیم.

در پایان این مراسم از آزادگان ارتشی و جانباز و خانواده های آنان تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار