دیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری با آزاده سرافراز دفاع مقدس+ تصاویر

سرهنگ خلبان «پورحسین» به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۶۱۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 17August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با آزاده سرافراز «یدالله کوهستانی» دیدار کرد.

سرهنگ پورحسین در این دیدار با گرامیداشت سی و سومین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: حماسه آزادگان سرافراز جلوه‌ای از درس‌های مکتب عاشوراست که به تاسی از سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش و در راه اطاعت از فرمان، ولی فقیه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در مقابل ظلم مردانه ایستادند و سر خم نکردند.

وی افزود: حماسه آزادگان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و قشر‌های مختلف مردم، برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند تا ابد در مقابل دیدگان جهانیان قرار گیرد.

در این دیدار، مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید عباس اکبری و تعدادی دیگر از مسئولان و کارکنان این پایگاه نیز حضور داشتند و لوح تقدیر و هدایایی از سوی فرمانده پایگاه هوایی به وی اعطا شد.

آزاده و جانباز سرافراز یدالله کوهستانی متولد اول آذرماه سال ۱۳۳۹ در قم است که در تاریخ ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ هنگام گذراندن دوران خدمت سربازی در پایگاه شهید اردستانی، بر اثر تک دشمن در منطقه شلمچه به اسارت در آمد.

وی پس از گذراندن مدت ۸ سال و دو ماه و ۲۷ روز، روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ در قالب نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی بازگشت.

دیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری با آزاده دفاع مقدس+ تصاویردیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری با آزاده دفاع مقدس+ تصاویردیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری با آزاده دفاع مقدس+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها