به مناسبت ۲۶ مرداد؛

دیدار با خانواده آزاده متوفی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان در خاش

به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز جمعی از مسئولان شهرستان خاش با خانواده آزاده متوفی مرحوم «تاج محمد دیوبند» دیدار کردند.
کد خبر: ۶۱۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 17August 2023

دیدار با خانواده آزاده متوفی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی معاون فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران این شهرستان با خانواده آزاده متوفی مرحوم «تاج محمد دیوبند» دیدار کردند.

«فریبرز نیکبخت» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سرفراز و ایثارگران دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آزاده‌ها با ایستادگی در مقابل شکنجه‌های طاقت فرسای ارتش رژیم بعث عراق موجب عجز و ناتوانی آنان شدند و در راه دفاع از کشور و اسلام فداکاری کردند و سرافرازانه به میهن بازگشتند.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را یک وظیفه دانست و خطاب به آن‌ها افزود: ملت ایران همیشه قدردان زحمات شماست و مسئولان وظیفه دارند تا به مشکلات خانواده‌های این عزیزان رسیدگی کنند.

در پایان از صبر و استقامت خانواده آزاده متوفی «تاج محمد دیوبند» تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها