مسئول زنان دفاع مقدس استان گیلان خبر داد؛

اجرای طرح سلاله‌ها با همت مدیریت زنان دفاع مقدس در آستارا

«‌اقدامی» گفت: طرح سلاله‌ها با همکاری مدیریت زنان و دفاع مقدس استان و مشاور بانوان کانون پرورش فکری در فصل تابستان در شرق، غرب و مرکز استان گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ - 17August 2023

اجرای طرح سلاله‌ها با همت مدیریت زنان دفاع مقدس در آستارابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «‌سمیه اقدامی» مسئول زنان دفاع مقدس استان گیلان از اجرای طرح سلاله‌ها در آستارا خبر داد و اظهار داشت: طرح سلاله‌ها یکی از طرح‌های مهم سازمان مشارکت زنان دفاع مقدس کشور است که با توجه به تعطیلی مدارس و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این طرح با همکاری مدیریت زنان و دفاع مقدس استان و مشاور بانوان کانون پرورش فکری در فصل تابستان در شرق، غرب و مرکز استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری طرح سلاله‌ها در غربی‌ترین نقطه استان گیلان خبر داد و افزود: در این نشست که با حضور فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره آبفای آستارا و جمعی از دختران نوجوان مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری آستارا برگزار شد، دکتر غلامرضا مرحبا فرزند اولین شهید معلم آستارا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به بخش‌هایی از زندگی شهید مرحبا اشاره کرد و به بیان خاطراتی از زندگی و سیره شخصیتی و آثار ایشان پرداخت.

در ادامه مرحبا توصیه‌های ارزشمندی به نوجوانان درباره کسب دانش و آگاهی و صیانت از مرزهای فیزیکی، فرهنگی و اعتقادی در سرزمین مادری کردند و بر اهمیت ارزش‌گذاری به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن آن در خانواده و جامعه تاکید کردند.

مرحبا ضمن آشنا کردن نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، از آرمان‌های بلند شهدا در همه برهه‌های زمانی برای دفاع از میهن اسلامی سخن گفت و در پایان به سوالات و شبهات نوجوانان دختر درباره فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس پاسخ داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار