فرماندار هشترود:

آزادگان دایره المعارف ایثار، آزادگی، مردانگی و غیرت هستند

«پاشایی» گفت: مقاومت شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا ایران اسلامی را بیمه کرده‌ و اقتدار ایران و ایرانی مدیون جانفشانی‌های این بزرگواران است.
کد خبر: ۶۱۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 17August 2023

اقتدار ایران مدیون جانفشانی‌های آزادگان، جانبازان و شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «ابوالفضل پاشایی» فرماندار هشترود، عصر امروز پنج‌شنبه 26 مرداد، در جلسه بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان دایره المعارف ایثار، آزادگی، مردانگی و غیرت هستند که با تمام وجود از کیان ایران و ایرانی دفاع کردند و در این راه به اسارت دشمن درآمدند و سختی‌های زیادی را در زندان‌های رژیم بعث عراق متحمل شدند.

پاشایی افزود: مقاومت شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا ایران اسلامی را بیمه کرده‌ و اقتدار ایران و ایرانی مدیون جانفشانی‌های این بزرگواران است.

وی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا گوهر درخشان نظام و شایسته احترام هستند.

پاشایی ادامه داد: ایثارگران از یاد رفتنی نیستند چرا که شهدا و جانبازان ولی الله هستند و در روز محشر شافع همه مردم ایران و آزادگان جهانند.

آزادگان در این جلسه از عدم توجه کافی بنیاد شهید استان آذربایجان‌شرقی به امور مربوطه گلایه کردند.

در آخر از تمامی آزادگان سرافراز حاضردر جلسه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار