رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

گذرنامه زیارتی اربعین در ۶ شهر آذربایجان‌شرقی صادر می‌شود

«پورمحمد» گفت: صدور گذرنامه زیارتی اربعین از اول محرم در اپلیکیشن پلیس من آغاز شده است و افرادی که نمی‌توانند از طریق این اپلیکیشن، اقدام کنند تا روز اربعین به صورت حضوری مدارک لازم را به ادارات گذرنامه پلیس تحویل دهند.
کد خبر: ۶۱۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ - 18August 2023

گذرنامه زیارتی اربعین در ۶ شهر آذربایجان‌شرقی صادر می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سرهنگ «رضا پورمحمد» رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه فرایند صدور گذرنامه اربعین در ۶ شهر تبریز، مرند، میانه، مراغه، اهر و بناب انجام می‌شود، اظهار داشت: صدور گذرنامه زیارتی اربعین از اول محرم در اپلیکیشن پلیس من آغاز شده است و افرادی که نمی‌توانند از طریق این اپلیکیشن، اقدام کنند تا روز اربعین به صورت حضوری مدارک لازم را به ادارات گذرنامه پلیس تحویل دهند.

وی اعلام کرد: گذرنامه افرادی که مهلت آن‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۰ منقضی شده است به مدت ۶ ماه تمدید می‌شود و افرادی که حتی یک روز گذرنامه آن‌ها اعتبار دارد می‌توانند به زیارت اربعین بروند.

رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این اداره از ساعت ۶ تا ۱۹ آماده دریافت مدارک برای صدور گذرنامه اربعین است از زائران خواست به منظور سهولت از طریق اپلیکیشن پلیس من اقدام کنند.

به گفته وی، گذرنامه متقاضیان در مدت یک هفته تا ۱۰ روز تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها